reklama

Akcia " Naše mesto "

Minulý rok nám prišiel mailom oznam, že naša firma sa zapojila spolu s nadáciou Pontis do akcie "Naše mesto". V záchvate urobiť niečo pre svoje mesto, som sa chcela zapojiť. Zároveň som však zistila, že mesto Trnava sa do akcie nezapojilo. Začala som komunikovať s nadáciou, ktorá moju iniciatívu uvítala s tým, že si mám urobiť projekt, poslať ho na odsúhlasenie a môžem sa zapojiť, po zdokladovaní výdavkov mi určitú časť nákladov uhradia. Aj môj zamestnávateľ uvítal moju iniciatívu, dokonca mi poslali reklamné predmety a hračky pre deti z detského domova, keďže kolegyňa si všimla,že Detský domov na ulici Kornela Mahra v Trnave má veľmi zanedbanú záhradu, tak v rámci projektu sme sa rozhodli, že im ju vyčistíme. Keďže bola ozaj zanedbaná, poprosila som spoločnosť TT-Komfort v Trnave, či by to nešli obzrieť a nepomohli nám, rátajúc s tým, že určitú časť nákladov budem znášať z vlastného vrecka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keďže sme sa našli až tri, bez pomoci pracovníkov TT-Komfortu by sme to nezvládli za jeden deň. Za osem hodín tvrdej driny sa nám podarilo vyhrabať 40 vriec zhnitého lístia a dokopy zhromaždiť za vlečku orezaného a pohrabaného odpadu.

Môžem Vám prehlásiť, že mi bolo do plaču, nevládala som, ale kedže kolegyne boli neúnavné, nemohla som sa nechať zahanbiť. A samozrejme, veľmi som chcela urobiť dobrú vec. Vedúca zariadenia bola nadšená z našej práce, ja som sa tešila, že robíme dobrú vec pre deti z detského domova a pri odchode nás objala a veľmi ďakovala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme, v ústrety našej iniciatíve nám vyšli aj z mestského úradu v Trnave, zabezpečili nám vrecia na odpad a aj odvoz odpadu. Musím podotknúť, že spoločnosť TT-Komfort som nechtiac zapojila do akcie tiež, pretože keby mi konatelia spoločnosti nedali zľavu za fakturované práce, tak za jeden deň by som prešustrovala viac ako polovicu mesačnej mzdy, za ktorú robím ja.

Prečo to vlastne píšem? Pretože tento rok nám zase prišiel mail, že aj tento rok sa bude konať akcia "Naše mesto". Ale ja už sa nezapojím. Nielen že som si za tú drinu zaplatila, ešte ma aj tí, čo sa nezúčastnili, skritizovali, že pomáham tam, kde netreba a kde je peňazí dosť. A po druhé, o mesiac som namiesto pochvaly od od svojho šéfa dostala strhnuté prémie za tímovú spoluprácu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A môj manžel dodnes netuší, ako som za svoju iniciatívu zaplatila.

Helena Fialová

Helena Fialová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále žijem a optimizmus ma ešte neopustil Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu