reklama

Odkaz pre jednu slečnu

V piatok som bola na porade v Bratislave a cestou domov som sa s mojou mladou kolegyňou zastavila v nákupnom cente Avion na kávu. Ani som nemala v úmysle nakupovať, ale keď prechádzate, nedá vám, aby ste nenazreli do výkladov. Upútal ma výklad predajne Orsay. Kolegyňa zostala vonku, ja som išla len pohľadom poobzerať tovar. Ujala sa ma mladá predavačka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Môj zrak zastal na riflovej košeli, po ktorej moja dcéra túži, ale nakoľko je nezamestnaná, nemôže si ju dovoliť kúpiť. Upútala ma jedna, ale mladá predavačka ma upozornila, že práve dostali nové a ukázala mi ju. Zavolala som svoju mladú kolegyňu, aby odobrila moju kúpu. Keďže sa páčila aj jej, tak som sa rozhodla, že ju dcére kúpim. Pri platbe sa ma predavačka spýtala, či je to darček. Na to moja kolegyňa odpovedala za mňa že nie, že ja tak bežne rada svojim dcéram nakupujem. Slečna s úsmevom podotkla, že či nekúpim aj jej, že ona bude tiež poslúchať. Ja som jej s úsmevom odpovedala, že aj by som jej ju kúpila, ale to by som si ju musela najskôr adopotovať, lebo cudzím nekupujem. Kolegyňa oponovala, že veď mám doma dve. Ja na to že nevadí, tak jednu vydedím. Predavačka ma ešte upozornila na najnovšie módne trendy, na to ju moja kolegyňa upozornila, že ja to ovládam. Prečo toto vlastne píšem? Košeľa sa dcére páčila, aj jej sadla veľkosť a ja som mala veľmi dobrý pocit z kúpy. Ešte lepší pocit mám doteraz z mladej ochotnej predavačky. Chodievam sporadicky do tejto predajne, ale s takou milou, usmiatou a ochotnou predavačkou som sa nestretla už dávno. Takže ak by toto náhodou čítala tá slečna, kľudne si ju adoptujem.....

Helena Fialová

Helena Fialová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále žijem a optimizmus ma ešte neopustil Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu