reklama

Jaj, moje nohy

boli moje prvé slová, po prebratí z narkózy. Ženský hlas sa ma spýtal:"dušinka, čo máte s nohami?" "Ja neviem", bola moja odpoveď. "A kde Vás to bolí?" "Od kolien po členky" bola zase moja odpoveď. Práve som absolvovala opreráciu štítnej zľazy. Frmol nastal, až keď ma prekladali na posteľ. Vnímala som okolie len matne, sužovali ma bolesti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Po správnosti ma mal boliet rozrezaný krk, ale mňa boleli stašne aj nohy. Večer ma prišiel pozrieť lekár, cítila som, ako mi prepichli neskutočné pľuzgiere na nohách a obviazali mi ich. Na druhý deň som kráčala z pooperačnej izby na chirurgické oddelenie po svojich, ale s obviazaným krkom aj nohami. Moje spolupacientky sa ma pýtali, čo sa stalo, ale ja som nepoznala odpoveď. A nepoznám ju dodnes, hoci je to už vyše dvadsať rokov. V prepúšťacej správe nie je ani slovko o mojich nohách, pri odchode z nemocnice mi sestrička vložila do ruky kalciovú masť a obväz s tým, že sa to zahojí. Nohy mi hnisali tri mesiace, jazvy zostali dodnes. Keď som sa sťažovala svojej endokrinologičke, sľúbila, že zistí čo sa stalo. Šokovala ma odpoveď pána docenta, ktorý mi odkázal, že veď už som vydatá a odhaľovať sa nebudem. V konečnom dôsledku mal pravdu, pretože keď som si obliekla sukňu, moje okolie ma neustále upozorňovalo, že mám deravé pančušky. Odvtedy nosím radšej nohavice, aj keď moji najbližší už jazvy ani nevnímajú. Len ja pri pohľade na svoje nohy aj teraz vidím štyri vypálené kruhy na svojich lýtkach.

Helena Fialová

Helena Fialová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále žijem a optimizmus ma ešte neopustil Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu